Beszámoló a városi kirándulásról

2018.11.20

Én nagyon jól éreztem magam. Egy finom ebéddel kezdtünk egy étteremben, (húsleves és rántott hús). Majd ellátogattunk a Bazilikába és annak az altemplomába is, ahol tiszteletünket tettük Eszterházy érsek sírja előtt. Ezután az érseki palota kincseit tekintettük meg, köztük híres, drága festményeket is, meg Mária Terézia királynő koronázási palástját is. De a palotában megtekinthettük a jelenlegi érsek úr magánkápolnáját is. Ezután elsétáltunk a Marcipániába. Ami tulajdonképpen egy múzeum, ahol a híres cukrászolimpikon, Kopcsik Lajos művei láthatók. Nekem a legutolsó szoba volt a kedvencem. A Minaretbe is mentünk volna, de sajnos mér be volt zárva. Nagyon élveztem ezt a kirándulós tanodai délutánt. Nekem nagyon tetszett az étterem is, ahol nagyon finomat ettünk, de a kincsek is lenyűgöztek.

Oláh Dzsenifer, Tanodás diák

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el